Badan dia gempal sedikit.. maklumlah orang dah berumur. Tapi tetek dia memang besar dan penuh. Aku panggil dia kak Zi aja sebab umur dia yang sudah menjangkau lebih kurang 50 tahun. Oklah nak jadikan cerita.. seperti biasa.. Kak Zi (Aku gunakan Kak zi ajalah.. lagipun tak baik aku gunakan perkatan uztazah dalam citer ni)So .. ari tu dia datang awal sikit ke rumah aku. Dia kata dia tak sangka bas yang dia naikki tu laju .. sampai dia naik takut. Aku hanya tersenyum maklumlah drebar bas mini sekarang dah bawak bas bas yang panjang lebar...
Aku pulak meminta maaf sebab..aku lupa nak kasi tahu dia yang anak aku tak ada kat rumah. Anak aku balik rumah nenek dia..so, aku terpaksa menggunakan PR aku lah .. supaya aku tak membuat kak Zi marah. Pabila aku beritahu dia tentang perkara ini, ternyata dia menunjukkan perasaan hampa dia tak dapat mengajar anak aku ari ni. Maklumlah, anak aku pon,, PR kuat. Dia dah mula sebati dengan Kak Zi.
So Aku tak nak lah dia datang kosong aja. Aku pun ajak dia masuk ke rumah aku. :Eh, Cik Lan Lan, er..er. Kakak Wati mana? Tanya Kak Zi. Aku pon memberitahu yang bini aku kerja ari tu, so Aku tinggal sorang aja."Alahai, bujang lah En. Lan ari ni yer?" kata Zila dengan satu senyuman. Aku pun senyum kembali. So aku offer dia minum.. memula.. dia tolak lepas aku pujuk.. dia pon oklah..So aku pun pergi lah ke dapur membuat air. "Kopi O aja kak Zi" dia tersenyum " tak apalah Cik Lan, Mudah Mudah murah rezeki Cik Lan membuatkan air ni. Hilang rasa dahaga saya" kata dia.Te tiba, otak aku mula memikirkan yang bukan bukan. Sewaktu aku ke dapur.. Kak zi duduk di atas sofa.. Kain dia terselak sedikit menampakkan peha dia yang agak gebu... Aku mencuri tengok sedikit.. lantas aku terhantuk kepala aku kat dinding kat dapur aku .. hah berjalan tak pandang depan lerr....Aku tersentak dan menggosok gosokkan dahi aku.. lalu tersenyum.. termalu seketika. Kak zi tetiba bangun dan meluru ke aku.. "Eh.. Cik Lan.. ap hal ni?Sampai terhantuk masa berjalan" Aku tersenyum malu.. Nak cover line lah nak katakan. " Eh. Cik lan.. apa hal ni? Kak Zi tersenyum melihat gelagat aku. " tak ada apa apa Ka.. saya tersilap .. " Kata aku dengan suara macho. Nak cover line konon.
Kak zi senyum.. terus dia melepaskan pegangan dia ke pergelangan tangan aku.. Aku terus ke dapur.. Dah siap aku buatkan kopi.. aku menghidangkannya kepada Kak Zi. "*sluuurp* Mmmmmmm sedap kopi ni Cik Lan.. Pandai Cik lan buat kopi yek?" Ai.. kopi bujang aja KaK Zi..Kata aku.
Lepaslah dahaga Akak ni hah." Kata dia lagi. "Ah ah.. lepas dhaga kan Akak "Kata aku tanpa memikirkan yang aku telah tersilap bukak mulut." Apadia Cik Lan? Apa maksud Cik Lan?" tanya ka Zi..Aku sebenarnya tengah merenung kat kain dia yang masih terselak .Kak Zi duduk dihadapan aku.. so aku dapatlah nengok.. clear view.. panties dia yang berwarna skin color tu.
Trus Kak Zi menutup kangkangnya... sambil tersipu sedikit muka dia.. " Wah.. cik Lan.. pantang di lepa! Mata! Gasak mandang aja!!! kata dia sinis pada aku.. ":Er.. er.. hehehehee" aku tersengih.. Kak Zi pun jeling tersenyum sedikit..
Aku pun memberanikan sedikit lagi diri aku.." Fikiran yang mengghairahkan mula membenamkan otak aku..Kalau aku dapat makcik sorang ni pun.. ok jugak kan? bisik hati kecil aku.. Memikirkan tentang apa yang aku akan lakukan jika aku dapat main dengan wanita ini.
Aku memang minat wanita dah berumur.. To me.. mereka lebih seksi.. lebih menawan.. dan lebih memahami perhe
rakan serta permainan sex.
Bersambung...
ns216.73.217.85da2


